niedziela, 4 listopada 2012

Dlaczego Gangnam Style



Obiecałam, że juz dzisiaj nic nie napiszę, ale u mnie już jest jutro xP

Stwierdziłam, że wypadałoby wyjaśnić (tym, którzy jeszcze nie wiedzą), skąd się
wzięło i czym w ogóle jest Gangnam.
Seul jest podzielony "na pół" rzeką Han "한강". Północna część to Gangbuk "강북" 
(Gang "강" = rzeka + Buk "북"=  północ), południowa część to jest właśnie Gangnam. 
(Gang "강"+  Nam "남"= południe)

Mniej więcej wygląda to tak:







Północna część Seulu, to ta "biedniejsza". Mniej więcej w miejscu, gdzie znajduje się

żółtko jest stacja metra, która nazywa się właśnie Gangnam. Jest to jedna z 
najdroższych (o ile nie najdroższa) dzielnic Seulu. Tam dzewczyny bez perfekcyjnego
mejkapu i gigantycznie wysokich szpilek nie mają racji bytu. Podejrzewam, że zarówno
faceci, jak jadą na Gangnam, to szykują się długo przed wyjściem xD
Dla mnie osobiście- żaden szał. 
Do facetów chwalących się, że mieszkają na Gangnamie mam wręcz uraz xD
Ale przez tę jedną napisaną "dla jaj" pioseneczkę, ludzie na całym świecie zaczęli
rozpoznawać Koreę. Ale może dzięki niej ludzie trochę bardziej zainteresują się tym
krajem, który niestety nadal stoi w cieniu o wiele bardziej znanych Japonii i Chin. 




*

Tak chciałam jeszcze podziekować wszystkim za zainteresowanie.
Blog i fanpage ruszyły dzisiaj a już wiele osób dało nam lajki itp.
Mam nadzieję, że zostaniecie z nami dłużej. 
Jutro (Wasze jutro xD) napiszę coś jeszcze.

Pozdrawiam!


J.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz